قانون 2 دقیقه ای برای جذب فرصت ها

Wiki Article

پس از انجام آنالیزها و بررسی‌های لازم و انجام تمامی جلسات مصاحبه، در این مرحله تیم استخدام باید گزینه منتخب خود را اعلام کنند. در سازمان‌های بزرگ، معمولا علاوه بر شخص منتخب، یک نفر نیز رزرو شده و پشتیبان نیز مشخص می‌شود.

می توانید فیلم هایی با پایان شاد ببینید و یا آهنگ های عاشقانه شاد گوش کنید.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

نمونه‌ای از پرسش‌هایی که می‌توانید در بخش معکوس‌سازی مورد بررسی قرار دهید:

اگر افراد تیم از مورد انتقاد قرار گرفتن، هراس داشته باشند، ایده‌های مشابه یا حتی ایده‌های عملی دیگری را از ترس انتقاد مجدد بیان نخواهند کرد. همچنین، به اعضای تیم اجازه ندهید ایده‌ی کسی را مورد تمسخر قرار دهند یا با آن مخالفت کنند.

فرکانس و ارتعاش

رکود اقتصادی اخیر شاهد کاهش مشاغل در سطح جهان بود. آنهایی که از نظر درک سازمانها از اهمیت بیشتری برخوردار بودند، حفظ شدند و سایرین اخراج شدند. به همین ترتیب، درگیری‌های بزرگی در پست‌های بالای رهبری اتفاق افتاد.

در آغاز، حتی از اغلب مدیران وابسته به سازمان‌های بزرگ نیز نمی‌توان انتظار داشت تا درباره هر کاندیدای بالقوه برای یک فرصت شغلی در سازمان، اطلاع داشته باشند.

اگر همواره از راهکارهای موجود استفاده کنید، نتایج جدید و بهتری کسب نخواهید کرد. ایده‌های غیرمعمول می‌توانند راهکارهای بهتری نسبت به ایده‌های معمول باشند.

جذب افراد مناسب، حرکت سازمان را در مسیر توسعه بهبود می‌بخشد و فرهنگ سازمان و رضایت شغلی را ارتقا می‌دهد.

استخدام اقداماتی است که برای انتخاب بهترین گزینه از بین متقاضیان بالفعل انجام می‌شود. استخدام به نوعی فرآیند گزینش افراد از مجموعه‌ای از متقاضیان شغل، بر اساس الزامات و شایستگی‌های لازم برای تکمیل مشاغل در سازمان است که با به کارگیری تکنیک‌های مختلف به تمایز بین متقاضیان واجد شرایط و فاقد صلاحیت کمک می‌کند.

آدرس:تهران، خیابان پاسداران، بوستان ششم، نبش پایدارفرد، پلاک ۱۰۷، طبقه سوم، واحد ۱۲

فرآیند جذب ایجاد کشش در تصویر سازمان در نگاه متقاضیان بالقوه باهدف افزایش انگیزه‌ی آن‌ها برای استخدام شدن در سازمان است.

تفاوت بین استخدام و استخدام را می توان با اينجا مقایسه این دو فرآیند در برابر ویژگی ها یا عوامل یکسان درک کرد.

Report this wiki page